عرق شوید 1 لیتریdereotu suyu 1 Litre

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ناموجود
دسته:
برچسب:

70 

70 

ناموجود

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

عرق شوید 1 لیتری

عرق شوید

1 لیتری

خواص عرق شوید

عرق شوید دارای ترکیباتی مانند ترپنوئیدها، فلاونوئیدها، پلی فنول ها، ساپونین ها، آلکالوئیدها و پلی ساکاریدهایی بوده که وجود این ترکیبات خواص عرق شوید را بوجود می‌آورند. خواص عرق شوید بسیار فراوان و مختلف است که از جمله خواص شوید می‌توان به مواردی مانند مقابله با فشار خون، کلسترول خون، جلوگیری از ابتلا به سرطان، مقابله با دیابت، مقابله با افسردگی، خواص آنتی اکسیدانی، محافظت از قلب، درمان اختلالات باروری و قاعدگی، افزایش ادرار و بسیاری خواص درمانی دیگر اشاره کرد. در ادامه به بررسی برخی از خواص عرق شوید می‌پردازیم.

بهترین زمان برای مصرف عرق شوید

بهترین و مناسب‌ترین زمان برای استفاده از عرق شوید مصرف این عرق گیاهی پس از هر وعده‌ی غذایی است و همچنین میزان مناسب استفاده روزانه از عرق شوید نصف لیوان است.

مضرات عرق شوید

عرق شوید در کنار خواص و فواید بی‌نظیری که برای سلامتی دارد ممکن است مضراتی نیز داشته باشد. خانم‌های باردار باید در دوران بارداری از مصرف عرق شوید پرهیز کنند زیرا عرق شوید دارای خاصیت قاعده آوری بوده و موجب سقط جنین می‌شود. افرادی که مبتلا به بیماری‌های کلیوی هستند بهتر است از مصرف عرق شوید پرهیز کنند. زیاده‌روی در مصرف عرق شوید ممکن است باعث کاهش میزان اسپرم نیز شود. مالیدن عرق شوید بر روی پوست ممکن است موجب پوست شده و با افزایش احتمال آفتاب سوختگی می‌تواند شانس ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد. کسانی که به خانواده هویج حساسیت دارند احتمال دارد با مصرف عرق شوید به واکنش‌های آلرژیک مبتلا شوند. افراد مبتلا به دیابت که از دارو استفاده می‌کنند برای مصرف عرق شوید باید حتما با دکتر مشورت کنند

نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش